Zwrot za pośrednictwem Poste Italiane jest bezpłatny: możesz odebrać przesyłkę w urzędzie pocztowym lub Poste Point albo poprosić o odbiór w domu. Nie będziesz musiał płacić żadnych pieniędzy ani kurierowi, ani na poczcie.
BEZPŁATNY ZWROT ZA POŚREDNICTWEM POCZTY
ŚLEDZENIE ZWROTU
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
List przewozowy to sposób, w jaki Poste Italiane identyfikuje etykietę zwrotną. Dlatego list przewozowy i etykieta zwrotna to to samo.
Numer listu przewozowego to 13-cyfrowy kod alfanumeryczny znajdujący się pod poziomym kodem kreskowym na liście przewozowym (lub etykiecie zwrotnej). Przykładowy numer listu przewozowego to: 7C5721H1020238
Od momentu otrzymania etykiety zwrotnej masz 7 dni kalendarzowych na wysłanie zwrotu. Jeśli nie jesteś w stanie wysłać towaru w tym czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Zwrot kosztów/kredyt zostanie przyznany po odesłaniu zwrotu do naszego magazynu i jego sprawdzeniu. Zwrot towaru do magazynu trwa od 2 do 4 dni roboczych, a jego sprawdzenie i zwrot pieniędzy - dodatkowe 2-3 dni robocze.
Etykieta zwrotna jest opłacona z góry i nie będziesz musiał płacić żadnych pieniędzy ani agentowi pocztowemu, ani kurierowi, który odbierze towar.
Po wysłaniu zwrotu można sprawdzić status przesyłki, wpisując numer listu przewozowego (etykiety zwrotnej) w formularzu na tej stronie w sekcji "Śledź swój zwrot".