Zwroty SMART z DHL są bezpłatne: możesz wysłać swój zwrot z punktu serwisowego DHL, korzystając z opłaconych z góry etykiet.
BEZPŁATNY ZWROT Z DHL
ŚLEDZENIE ZWROTU
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Waybill to sposób, w jaki DHL identyfikuje etykietę zwrotną. Dlatego list przewozowy i etykieta zwrotna to to samo.
Numer listu przewozowego to alfanumeryczny kod, który pojawia się poniżej poziomego kodu kreskowego na liście przewozowym (lub etykiecie zwrotnej). Przykładowy numer listu przewozowego to: JJD000000000
Od momentu otrzymania etykiety zwrotnej masz 7 dni kalendarzowych na wysłanie zwrotu. Jeśli nie jesteś w stanie wysłać towaru w tym czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Zwrot kosztów/kredyt zostanie przyznany po zwrocie towaru do naszych magazynów i jego sprawdzeniu. Zwrot do magazynu zajmuje 2-4 dni robocze, a sprawdzenie zwrotu i wydanie zwrotu zajmuje dodatkowe 2-3 dni robocze.
Etykieta zwrotna jest opłacona z góry i nie będziesz musiał płacić żadnych pieniędzy ani agentowi pocztowemu, ani kurierowi, który odbierze przesyłkę w Twoim domu.
Po wysłaniu zwrotu można sprawdzić status przesyłki, wprowadzając numer listu przewozowego (etykiety zwrotnej) w formularzu na tej stronie w sekcji „Śledź swój zwrot”.